3 клас Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Текст. Речення"

Мовна тема  « Текст. Речення»
Варіант 1
1. Текст – це                    
   а) окремі речення;
   б) зв’язані за змістом речення;  
   в) група слів   

 2. Прочитайте речення, позначте рядок, у якому записано спонукальне речення.
 а) Послухай, як струмок дзвенить, як гомонить ліщина.
 б) Мліє степ у малинових променях передвечірнього сонця.
 в) Хто тебе взяв за руку і до школи на науку вів, щоб розуму навчати?

 3. Визначте рядок, у якому правильно визначено граматичну основу.
 а) Свіжий аромат тюльпанів наповнює повітря.
 б) Свіжий аромат тюльпанів наповнює повітря.
 в) Свіжий аромат тюльпанів наповнює повітря.

4. Що виражає речення?                                    
  а) інформацію;
  б) закінчену думку
  в) звертання.

5. Визначте  тип тексту:
У лісі
         Ми збирали гриби у лісі. Було тихо. Раптом подув прохолодний вітер. Кучеряві берізки затріпотіли вітами. Небо почали затягувати хмари. Загриміло, заблискало. Полив дощ, як з відра. Птахи заховались у гнізда. Ми побігли до куреня.
____________________________________________

6. Запиши слова у формі звертання
Матуся - _________________;

Петрик - _________________ .

 7. З поданих слів складіть речення, підкресліть в них граматичну основу.
 На, прийшов, блискучий, землю, грудень.
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________

 8. Встановіть зв'язок між словами в реченні.
Між деревами промайнув білий заєць.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Мовна тема «Текст. Речення»
Варіант 2
1. Що таке абзац?       
    а) окремі слова і словосполучення;
    б) декілька речень, об’єднаних за змістом;
    в) група речень.

2. Прочитайте речення, позначте рядок, у якому записано спонукальне речення.
 а) Над густим верховіттям високих дерев займалася вечірня зоря.
 б) Ой, літо, літо, почекай, не відлітай у далекий край!
 в) Для чого дощ роздає свої краплі всьому живому?

 3. Визначте рядок, у якому правильно визначено граматичну основу.
 а) Ясним килимом укривають тюльпани весняний степ.
 б) Ясним килимом укривають тюльпани весняний степ
 в) Ясним килимом укривають тюльпани весняний степ.

4. Що таке речення?  
    а) група слів, які пов’язані за змістом;
    б) слова і звертання;
    в) речення, які пов’язані за змістом.

5. Визначте тип тексту:
Світлячок
Світлячок – це працьовитий жучок. Лапки у нього маленькі, спинка сіренька. Здається, що хтось злегка притрусив її землею. А ще  на спинці світлячок має золоту намистинку. Вона вночі світиться, як ліхтарик. Влітку у вечірню пору можна побачити, як заклопотані світлячки спалахують при місячному світлі.
________________________________________________

6. Запиши слова у формі звертання
Дідусь - _________________;

лисичка - _________________ .

7. З поданих слів складіть речення, підкресліть в них граматичну основу.
  Заєць, кущем, ховається, під, мокрим.

 8. Встановіть зв'язок між словами в реченні.
 Сильний дощ хлюпотить на дерева.


Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Читання мовчки 3 клас

3 клас Робота з літературним твором